Det finns stunder. Och så finns det stunder.
Det finns matcher. Och så finns det matcher.
Det finns ögonblick. Och så finns det ögonblick.
Det finns humör. Och så finns det humör.
Det finns krav. Och så finns det krav.
Det finns adrenalin. Och så finns det adrenalin.
Det finns lust. Och så finns det lust.
Det finns saknad. Och så finns det saknad.
Det finns överraskningar. Och så finns det överraskningar.
Det finns rädsla. Och så finns det rädsla.
 
Ibland förstår jag mig inte på mig själv. Hur kan saker och ting kännas så lika men ändå så olika?!
Det finns så mycket som är så lika men som känns så olika. Så himla himla olika. Beroende på varierande faktorer. Till exempel om det är idag eller imorgon, vem det handlar om, mitt förflutna, hur dagen har varit, motståndet, min självkänsla för stunden, dagsformen, stämningen, vilken plats jag befinner mig på, självförtroendet för stunden, vem jag har i min närhet eller hur någon sagt något vid en viss tidpunkt. 
 
Det finns känslor. Och så finns det känslor.

Kommentera

Publiceras ej